Avicii這張專輯True真是驚喜不斷

Avicii  

 

目前官方的還沒MV上架只有短短一分多鐘的版本

所以我找了下面這版本大家聽聽看

 

So bold and fine
I've known you for some time
如此大膽美好
我已經認識你有些時日

Whole life changed while
Bones like yours and mine
Go dance in the woods and
Down we go, down, down
當如你我這群在林中跳舞~跳下去
整個生活都起了變化

Oh boy, you're mine
Do you remember old times?
噢 男孩,你是我的
你還記得這些舊時光嗎?

Oh dear boy, I wanna follow you
You're a wild boy, I am a wild girl too
Oh dear boy, it’s so hollow without you
In a world with everything but it won't do
噢,親愛的男孩,我想要跟隨你
你是個狂野的男孩,我也是狂野的女孩
噢,親愛的男孩,沒有你是如此空虛,
就算身在一個無所不有的世界,但這對我一點都沒幫助

Oh dear boy, I wanna follow you
You're a wild boy, I am a wild girl too
Oh dear boy, so shallow in the blue
It's our time for everything and I call you
噢,親愛的男孩,我想要跟隨你
你是個狂野的男孩,我也是狂野的女孩
噢,親愛的男孩,藍天看似如此淺薄
這是我們的恣意時光,而我呼喚你

sweet love of mine, distraction ain't a crime.
我甜蜜的愛,娛樂不是罪

For those who find love as a game like you and I.
Go dance in the waters of all the tears we cry.
像你我一樣,那些認為愛似遊戲的人,在我們灑過得淚中跳舞

Oh boy, you're fine, do you remember our times?
噢 男孩, 沒事的,你還記得我們那些時光嗎?

Oh dear boy, I wanna follow you,
You're a wild boy, I am a wild girl too.(X2)
噢,親愛的男孩,我想要跟隨你
你是個狂野的男孩,我也是狂野的女孩

Oh dear boy, I wanna be with you,
This is a time for everything and I call you.
噢,親愛的男孩,我想要跟你一起
這是我們的恣意時光,而我呼喚你

----------------------這是分隔線----------------------

如果聽過正式專輯內的聲音

或許你也會有跟我一樣的錯覺

以為這是另外一個今年很夯的歌手

Lana Del Rey唱的

lana-lana-del-rey-34021392-1333-1000  

但其實不是

是Karen Marie Ørsted

mo_xxx  

她們的感覺和味道好像阿,不管是歌詞的意境還是聲音都如出一轍

現在果然是女性意識抬頭的時代

如果想要聽原版的可以聽看看下面這

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Avicii 艾維奇
    全站熱搜

    電子業DJ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()