Clean-Bandit1-700x420  

Clean Bandit是一個英國極為清新的團,他們嘗試將古典樂與電子融合,所以他們的音樂也被描述為Fusion的音樂。

clean-bandit-lowerres-49131a-518x345  

團員們是劍橋的高材生,他們去年2013年以Mozart's house吸引了大家的眼球,讓莫札特與浩室結合。這在去年算是極為實驗性質的創作,但這創新的流派的確吸引了大家的注意。

e2c1e727a0294a62900a4d1dfeb8d97cf36b4d8b_650x440  

今年2014年一開春,果然開花結果,"Rather Be"的清新脫俗,讓他們一鳴驚人,一舉攻佔英國排行榜冠軍。

 

我們離舒適千里遠,我們踏遍海與地
但只要我跟你在一起,沒有其他地方我想去
我願等到天荒地老,興高采烈的場景
只要我跟你在一起,我的心跳不停
We're a thousand miles from comfort, we have traveled land and sea
But as long as you are with me, there's no place I rather be
I would wait forever, exulted in the scene
As long as I am with you, my heart continues to beat

我們踏的每一步,京都到海灣
隨意地漫步
我們不同又雷同,給你另一個名
換上電池
With every step we take, Kyoto to The Bay
Strolling so casually
We're different and the same, gave you another name
Switch up the batteries

如果你給我一個機會,我會把握它
這是在黑暗中的契機,我會實現它
知道你全部的心,你不能羞辱我
當我和你一起,沒有其他地方我想去
沒沒沒沒沒~其他地方我想去

If you gave me a chance I would take it
It's a shot in the dark but I'll make it
Know with all of your heart, you can't shame me
When I am with you, there's no place I rather be
N-n-n-no, no, no, no place I rather be (3x)

我們跟監出任務,找尋內在的平靜
讓它永存,沒有缺憾
和你在一起很簡單,神聖的純粹
只要我們在一起,沒有其他地方我想去
We staked out on a mission to find our inner peace
Make it everlasting so nothing's incomplete
It's easy being with you, sacred simplicity
As long as we're together, there's no place I rather be

arrow
arrow
    全站熱搜

    電子業DJ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()