Screen Shot 2013-12-06 at 上午2.00.06

這首是羅馬尼亞天后Inna的In your eyes.

 

不得不誇獎一下Inna,這首官方版音樂影片出來兩個月,就已經破兩千萬點閱率,可見得她的魅力實在無法擋

要看官方版的可以點這3女性感大戰 (凱莉米洛 vs Shaya vs Inna) 

Emil Rengle的版本其實比Inna她原本官方版本的還早推出,到現在我還是覺得這版本的節奏劇情都實在是無懈可擊

 

Youtube原始的版本台灣看不到,還好現在Vimeo有,這影片非常有創意,是第一人稱視角,而且one take一鏡到底

Inna, Emil Rengle "In your eyes"            

   

   

只能說在我眼中,她們表現都太辣了

 

 
In your eyes 歌詞
 
我要你身體
不能沒你軀體
所以開始趴體
我有點調皮
與我貼近
我是你所需
別拒絕寶貝
我要你身體
我所有渴望
因你重燃起
就Come with me,Come with me
 
在這夜放肆
我要的是你
千道藍色光影
跳躍於你眼睛
我在這夜放肆
我就是要
緊緊抱著你
在你眼中跳躍
我要你身體
 
這越來越熱
節奏越來越大
我知道你要我
而我要你身體
與我貼近
我是你所需
別拒絕寶貝
我要你身體
我所有渴望
因你重燃起
就Come with me,Come with me

I want your body. Won’t live without it
So turn up the party
I’m feeling naughty
Stay close to me, I’ll be all that you need
Don’t deny what you want baby
I want your body
All I desire, you relight the fire
Just come with me, come with me

Just gonna let it go tonight,
All I want is you, thousand shades of blue
Dancing in your eyes
I’m just gonna let it go tonight,
I just wanna be, hold you close to me
Dancing in your eyes
I want your body


It’s getting hotter, the beat is louder
I know you want me, and I want your body
Stay close to me, I’ll be all that you need
Don’t deny what you want baby
I want your body
All I desire, you relight the fire
Just come with me, come with me

arrow
arrow
    文章標籤
    Inna 眼中 Emil
    全站熱搜

    電子業DJ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()